Ne ducem de rapa – clar

De ce ?
daca maximum pe care publicitarii romanesti il pot dupa un braistorming prelungit este :
  
 

Afisul Scolii de creatie
Foto: Millenium Communications

 
e clar. adevarul este ca iti trebuie brainstorming dar DUPA ce faci asa ceva. ca sa vezi cum dregi tampenia pe care tocmai ai tiparit-o. sunt extrem de curios sa vad cati super viitori copyright-eri se vor inscrie. 
 
sorry. manelizarea NU este o solutie.
 
Looseri 
sursa http://blogs.nypost.com/40by40
cititi tot "articolul" aici
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat cu . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

(insereaza codul din stanga)