PR Tea -

Experienta PR Tea a fost extraordinara. Chiar daca nu am reusit sa raspund poate la toate intrebarile celor prezenti (cred ca peste 50 de persoane), sper ca macar am reusit sa trezesc curiozitatea in folosirea blogu-ului ca instrument de PR eficient.

 
Blog-ul este un instrument, un mediu de comunicare cu un nivel mare de control, ce poate realiza o captare a atentiei in timp scurt. Totusi, asa cum am spus, succesul nu este garantat dar poate fi adaptat printr-o strategie. Pentru ca strategia este cea care defineste succesul sau esecul si nu instrumentele de lucru.
 
Mi-a facut o deosebita onoare prezenta tuturor la acest eveniment. Imi raspund promisiunea si ma pun la dispozitia tuturor celor care doresc sa discute despre acest subiect.
 
Multumesc

Acest articol a fost publicat în Diverse. Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

(insereaza codul din stanga)