Content is King ! – oare ?

Is content really the king ?In industria on-line o regula scrisa rescrisa spune "Content is King!", cine il poseda si controleaza are cele mai mari sanse de a reusi. Blogosfera si retelele sociale au adus generarea de continut la indemana fiecaruia dintre noi, supradozand cantitatile de informatii vehiculate in retea la acest moment. Daca toti generam continut inseamna ca toti am devenit KINGS ? Cel mai probabil ca nu. Din contra as putea afrima chiar cu riscul de a produce niste comentarii rautacioase. Continutul generat, fie ca este text, audio sau video, tinde sa sufoce pe mai multe planuri cotidianul nostru informational. Cerinta de resurse tehnologie se dubleaza la fiecare 6 luni, motoarele de cautare sunt suprasolicitate, inapoind de cele mai multe ori rezultate nesatisfacatoare, iar toata lumea se uita neputincioasa in jur in cautarea unei solutii.
Am intrat intr-o epoca in care comunicarea este mai mult decat ne-am imaginat. Interactivitatea ne schimba total perceptia si creativitatea relationala. Dar amatorismul continutului generat de catre fiecare dintre noi, ca o buna demonstratie a teoremei lui Huxley, tinde sa dea peste cap orice progres. Paradoxal suntem sclavii propriei noastre spirale creatoare, care tinde sa se transforme intr-un vortex.
 
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat cu , . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

(insereaza codul din stanga)