A paria pe mobilitate

 
Mobile contentNu cred ca are rost sa discut despre convergenta serviciilor catre acces si operare mobila. Este o tendinta cunoscuta, acceptata si implementata la nivel mondial in mod pilot sau mainstream dar care se bucura de succes limitat la nivelul dot ro fiind gasite ca de obicei tinte catre care sa se arate cu degetul (de obicei utilizatori /operatorii / echipamente).

 
Personal cred ca utilizatorii se educa, operatorii pot fi atrasi in colaborari benefice tuturor partilor, iar echipamentele pot fi folosite ca etalon in dezvoltari ulterioare.

 
90% din timp utilizatori au telefonul mobil la 1 metru distanta
50% dintre ei stiu sa ii foloseasca 80% din functii 
60% sunt dispusi sa invete mai multe despre el
55% din telefoane au capabilitati de acces la internet  
99% au deja o retea de prieteni formata
60% sunt dispusi sa plateasca servicii diverse
 
piata, cu anumite exceptii este in crestere. spre deosebire de internet aici discutam de profit direct din operare. advertising-ul este trecut la servicii neglijabile (deocamdata)
 

 
 
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat cu , , . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

(insereaza codul din stanga)