Advertising pe mobil :good ads sau bad news ?

Intr-un prezentare la Congresul GSM de la Barcelona se aduceau argumente pro si contra advertising-ului pe telefonul mobil. Discutia nu era despre SMS Advertising si nici in Application Advertising  dar despre bannere in paginile de pe portalele operatorilor de telefonie mobila (portale mobile : so called WAP).
Paradoxala sau nu, concluzia era ca advertising-ul de succes in acestea site-uri ar putea fi in fapt cea mai proasta veste pe care un operator de telefonie mobila ar putea-o auzi. Volume si nu numai. Cu 10 milioane de utilizatori sunt necesare 20-25 milioane de mesaje publicitare pe zi pentru a atinge un revenue in jurul valorii de 10% din valoarea de piata a unui click. Pare o afirmatie care stopeaza orice initiativa in domeniu. Totusi studiile arata ca rata de click pe bannerele din site-urile mobile este mult mai mare (cu un factor de marime de 1000%) decat traditionalul site de internet.
 
Cheia sta insa in infrastructura  atata timp cat este necesara livrarea continutului publicitar la pachet cu o experienta a utilizatorilor excelenta (peste site-urile de internet din motive evidente), fara incarcarea suplimentara a facturii utilizatorului sau congestionarea retelei mobile.

Sa livrezi 20 de milioane de mesaje publicitare intr-un context personalizat inseamna automat o multime de mesaje de semnalizare catre platforme specializate. Totul se traduce in trafic, trafic, trafic, care in telefonia mobila are costuri extreme.

Concluzia ? Este necesar ca implementarea sa se faca la un nivel de ambitie cel putin similar cu potentialul serviciului.

 Ramane sa vedem cine ridica manusa. Borcanul cu miere este la vedere. Ready to start ?
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat cu , , , , , , , . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

(insereaza codul din stanga)