ai zilele numarate…

dar cineva ne arunca brusc in lumea statisticilor uniformizante,
anuntand: ôesti in reteaua vodafone. esti un element neinsemnat in
marea masa omogena din care nu te distingi. ai trait xxxxx zile si
ti-au mai ramas yyyyy. creditul neconsumat nu se reporteaza. pentru a
le utiliza sarutandu-te, apasa tasta 1. pentru a te juca, apasa tasta
2. pentru aů daca yyyyy este zero, ai murit. la revedere!ö
 
 
Daca Madalin aducea in discutie outdoor-ul celor de la Mobexpert (de un prost gust exasperant de evident) insemnarea citata mai sus incearca sa exprime mai mult sau mai putin oripilant  modul in care Live your Life! (sloganul global al celor de la Vodafone) a fost implementat in .ro (cu promovare in toate mediile).
Abordare inspirata sau nu, cred ca pasienta nu a iesit totusi atat cat trebuie, existand cateva semne in piata ca utilizatorii, existenti sau viitori ai serviciului nu reusesc neaparat sa asocieze coerent mesajul. Peste aceasta se adauga si o oferta noua care prin abordare nu face decat sa starneasca pasiuni (cu + sau -),
NU neaparat orice campanie de comunicare este un succes indiferent de ceea ce iti propui sau cine esti. Dar merita sa incerci. Indiferent care este numele tau.
N-joy.

Acest articol a fost publicat în Servicii și etichetat cu . Salvează legătura permanentă.

Las─â un r─âspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Po╚Ťi folosi aceste etichete HTML ╚Öi atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

(insereaza codul din stanga)