Aventurile lui Pafarnam

Incredibila maestria cu care anumite figuri mai mult sau mai putin politice (evit sa vorbes despre profunzimea cunostintelor) isi dau cu parerea despre zone din industria IT din Romania, pentru care nu s-a facut nimic dar se asteapta a fi exploatata ca o veritabila cash cow.
 
Ok, daca tot nu au fost oferite facilitati, care ar fi dus la o dezvoltare rapida si viguroasa a industriei in aceasta zona a Europei in care avem ceva competitie (vezi Bulgaria si Rusia), asa cum au procedat cei din India sau Dubai, macar astept un bun simt minimal atunci cand interviuri sunt aruncate pe piata. Sau cel putin o exprimare bazata pe cifre concrete.

Este cazul mai multor luari de cuvant, cele mai multe in mod personal pafariste. Exemplul de astazi ZF. Comentat si de alte persoane din domeniu in blogurile lor (vezi caseta din dreapta), articolul de astazi nu poate decat sa deranjeze daca nu sa infurie.
Pe langa aiureala cu publicitatea on-line, descrisa mai mult sau mai putin pe larg de altii, ma voi opri asupra comertului electronic.

 
Reglementarile pe comert electronic sunt out of time (o lege care a devenit nefunctionala imediat dupa publicarea ei), banci care nu inteleg conceptul si ca urmare pun piedici majore, inexistenta unui sistem de transport la standarde internationale construit pentru a deservi acest tip de vanzari si lista poate continua.

Avem de aface doar cu cativa entuziasti  care si-au pus  cunostintele si banii intr-o idee care nu are cadrul sa se dezvolte. De aceea exemplele de succes se numara pe degetele de la o mana. Si cam atat.

 
Comertul electronic este driver-ul care duce la cresterea publicitatii on-line. Pana acum situatia a fost alta dar se va schimba in curand. Deoarece nu vom mai vorbi de comunicarea unui serviciu ci din ce in ce mai mult de vanzarea de servicii si produse.
 
Avem nevoie de coordonare, altfel, dezvoltarile verticale fara conectivitate nu vor face decat sa creasca artificial masa de utilizatori frustrati care vor trebui sa navige prin site-uri dispersate doar pentru a-si extrage infromatia dorita.

 
E timpul pentru actiune . Altfel ne vom da (doar) cu parerea . Ca si pafarnam(i)
 
njoy

Acest articol a fost publicat în Internet și etichetat cu . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

(insereaza codul din stanga)